20 års jubileum for Hestehoven Gårdsbarnehage.

Hurra- barnehagen er 20 år i 2023! Barnehagen feiret jubileet 05.september og har hatt en fantastisk fest med barn, foreldre, ansatte og tidligere styrere. Barnehagen ble pyntet med ballonger, flagg, vimpler og krone. Barna var med på ulike forberedelser ut fra alder.

Fra kommunen kom ordfører Anne-Grethe Larsen og virksomhetsleder for barnehagene Eirin Solberg Begge ønsket oss til lykke med 20 årsjubileum. De ga oss  rosende ord, blomst og gaver. Det ble taler, bursdagssang, aktiviteter, pølser, slush og bursdagskake. Hestehoven er en sunn barnehage i hverdagen, men det er lov å skille mellom hverdag og fest😉 Det ble en kjempefin feiring for både barn og voksne.

Stor takk til Kiwi Skiptvet som sponset barnehagen med pølser og tilbehør og Festutstyr som stilte med slush og ballonger.

Bursdagsang ble diktet av en veldig kreativ dame: May Holtskog

(melodi: "Bamsefar 50 år)

I Hestehoven er det fest

For både små og store

For vi er nå blitt 20 år og

Kaken må på bordet

Alle må vi synge nå

Hipp hurra for barnas gård

Hestehoven barnehage

Den beste på vår jord

En stor takk til både barn, foreldre, ansatte og dere andre som har vært med å feire barnehagen vår på en så flott måte!